fuffel inom hästvärlden

Har precis fått av mig mitt stödbandage för att kunna sträcka lite på armen och fyf*n vad gött det va! Så vad händer ikväll? Själv ska jag försöka få till att skriva ett arbete som skulle varit inne för länge sen, har helt enkelt bara skjutit upp det. Sen kl 20,00 ska jag bänka mig framför tvn för att se sanning&konsekvens som granskar hästfufflen ikväll. Tror det kommer va ganska intressant att se eftersom det är något som är väldigt vanligt innom världen med hästar. Vi själva va nära på att råka ut för det när vi letade ponny, va hos en känd hästhandlare och provred massvis med ponnys men det visar sig att de bara ta in dem, sätter en ålder, den jag provred va t.ex 7år men visade sig egentligen vara mer 4år. Så det ska bli intressant att se vad de säger och om man känner igen någon av hästhandlarna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0