back in town!

Nu är jag back agen.
Har under en tid bloggat på nattstad men, nää blogg.se kommer alltid va det som faller mig i smaken.
Ikväll blir det väl inte allt för mycket updatering, ska se desperate housewives och lite sånt smått och gott :)

Har juh fått en riktigt "go" axelskada nu, min axel gick nämligen ur led i lördags så går just nu med stödbandage i minst 10dar och får inte göra något som helst för att anstränga axlen på minst 14 dar och SEN beroende på hur det går och vad sjukgymnasten säger så vet jag om den behövs opereras eller inte.

Så så kul är mitt liv just nu, men det resulterar i massa tid till bloggen ;)

Alltså ingen ridning på minst 14dagar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0